Problem z odczytem plyt

Autor: Sobarg (grabos_at_lomac.net)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 16:19:31 MET

Hejka...

Od samego poczatku, tzn. od zakupu kompa pojawia sie u mnie problem z
odczytem plyt. Zdarza sie to tylko w kilku sytacjach. Wlasciwie to tylko i
wylacznie gdy korzystam z programu ktory co jakis czas zczytuje dane z
plytki CD (np. gierka lub programy edukacyjne corki). Dziwna rzecza jest to
ze nie dzieje sie to w tych samych miejscach (co swiadczylo by o uszkodzeniu
plyty). Wymienilem czytnik - sytuacja sie nie zmienila. Podlaczanie do
roznych IDE rowniez nie zmienilo niczego. Nie mam juz zadnego pomyslu.
Czytnik podczas takiego zajscia zachowuje sie tak jakby czegos szukal...ale
trwalo by to w nieskonczonosc wiec jedyna pomoca jest najczesciej restart. Z
kopiowaniem danych nie ma zadnego problemu, rowniez nie ma problemu z
ogladaniem filmow ktore mam na plytach (dotyczy to divx i dvd). Najczesciej
zdarza sie to gdy plyta w napedzie zatrzyma sie na dluzszy czas.

Czy ktos juz sie z tym zetknal?

Mariusz