Re: chlopaki pomocy !

Autor: Robert K (tylko_at_grupa.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 01:26:13 MET

IIYAMA ma jedyny serwis w Zielonej Górze. Naprawa po gwarancji jest
zryczałtowana: 400zł NETTO. Osobiście negatywnie oceniam tą firmę. Monitorki
ładne, ale... jeśli się nie psują.
Poza tym przepłacone.
Robert.
Użytkownik Krzysiek <silverman_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ugkqd$5ge$1_at_news.tpi.pl...