Re: chlopaki pomocy !

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 20:43:54 MET

"AnkaS." <magik24_ok_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Musze do konca tygodnia kupic monitor 17 calowy
> mam na to do 1600 zl, choc zawsze lepiej wydac mniej,
> niz wiecej.

Iiyama Vision Master Pro 410 albo Vision Master Pro 413
cena obu w okolicach 1500zl , tanszy Vision Master 405
za 1300zl mam go i jestem bardzo zadowolony. Ewentualnie
Samsung 757DFX ale ja wybralem iiyame IMO lepszy obraz
oraz monitory mniej awaryjne. W obu przypadak najmniejsze
prawdopodobienstwo trafienia na felerny model w przeciwienstwie
do LG oraz Sony.

> i znowu bedzie, ze babsko kupilo szmelc, bo mial ladne
> opakowanie.

Niektore modele iiyamy sa brzydkie :-)ale za to zarabiste monitorki.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!