Re: Zestaw oparty na XP 1600+ oraz Shuttle AK-31 v3.1 Via KT266A - jakie sa Wasze uwagi

Autor: Rafal Neumann (neumann_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 11:25:09 MET

Użytkownik "Ma2KS" <makks_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> procesor AMD Athlon 1600+
> wentylator CoolerMaster EP56I31C do procesora
> dysk twardy Seagate Barracuda ATA IV 40 GB (7200, 2MB cache, ATA/100)
> pamięć Kingston 256 MB DDR-SDRAM PC-266
> karta graficzna Leadtek Winfast GeForce3 Ti-200 64MB DDR + tv-out,

> płyta główna Shuttle AK-31 v3.1 (Via KT266A , DDR)

mam to plyte i absolutnie zadnych problemow - ale niektorzy sie skarza
chodzi o problemy z AGP i problemy z uruchomieniem,zajrzyj na
alt.comp.perihps.mainboard.shuttle

jesli masz mozliwosc zlozenia kompa i w razie czego oddania plyty w razie
klopotow to bierz Shuttla - to bardzo dobra plyta
jesli nie to kup gigabyte PLYTA GIGABYTE GA-7VTXH na tym samym chipie
266a - ktora kosztuje w balcie 499zl a wiec praktycznie tyle samo a ma
dodatkowo dualbios i lan

> napęd DVD-ROM Pioneer x16/x48
> k.dźwiękowa Creative SoundBlaster Live! 5.1

> obudowa ModeComR Fine ATX 300W

mialem modecoma - i spalil mi sie zasilacz :) moze lepiej zainwestowac w
enlighta?

> wentylator chłodzący do obudowy 80x80 mm
> klawiatura, myszka (przeciętne)

ja bym kupil muszke wheel mouseman logitecha kosztuje okolo 70zl ale jest
super ! (wyprofilowana )

pozdrawiam

Rafal Neumann