Re: Zestaw oparty na XP 1600+ oraz Shuttle AK-31 v3.1 Via KT266A - jakie sa Wasze uwagi

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 16:39:27 MET

"Ma2KS" <makks_at_go2.pl> wrote in message news:9ui51t$f7g$1_at_news.tpi.pl...

> procesor AMD Athlon 1600+
> wentylator CoolerMaster EP56I31C do procesora

ok

> dysk twardy Seagate Barracuda ATA IV 40 GB (7200, 2MB cache, ATA/100)

moze byc

> pamięć Kingston 256 MB DDR-SDRAM PC-266

Po co kingstone, tylko przeplacasz.

> karta graficzna Leadtek Winfast GeForce3 Ti-200 64MB DDR + tv-out,

moze byc

> płyta główna Shuttle AK-31 v3.1 (Via KT266A , DDR)

moze byc

> napęd DVD-ROM Pioneer x16/x48

ok

> k.dźwiękowa Creative SoundBlaster Live! 5.1

moze byc

> obudowa ModeComR Fine ATX 300W

ok

> wentylator chłodzący do obudowy 80x80 mm

szszszszszsz...... ;-)

> Cena tego zestawu wynosi 4100 zl. Jakie sa Wasze uwagi?

Do czego bedziesz go dokladnie uzywal. Bo do nabijanie punktow
w 3dmarku i sandrze sie nadaje.

> Chodzi mi przede wszystkim o plyte glowna, ktora w porownaniu z
> inymi (np. Asus, MSI) jest duzo tansza, ale zbiera dobre recenzje.

Za taka cene jest dobra, ja bym wolal epoxa 8kha+ i slabszy procek

> Komp przede wszystkim do multimediow, ale zalezy mi na tym, aby byl
> stabilny i w miare "przyszlosciowy". Prosze o pomoc w ocenie.

Dla mnie bardziej przyszlosciowy byl by max duron morgan 1GHz
do tego gf3 albo readon 8500 wiecej ramu i karta muzyczna yamaha 754
nie lubie sb :-). Mocy procka nie wykorzystasz, a karte graficzna ta ktora
wybrales mozesz latwo zapchac. Wiem maga cyferek, fajnie wyglada
Athlon xp 1600+ przy strcie ale pomysl czy Ci to potrzebne.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!