Re: chlopaki pomocy !

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 09:40:29 MET

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomoœci

> Od LG to jeszcze moge zrozumiec bo mozna czasem kiepso trafic
> ale jesli chodzi o Samsunga to bzdura. Proponuje z dystansem
> podchodzic do swojego informatora.

Ano przeczytalem sobie ten watek - popieram zdanie kolegi
Moze inny sprzet komputerowy Samsung robi beznadziejny (np. CD)
ale do monitorow naprawde trudno sie czepiac.
IMO naleza do czolowki - sam posiadam juz 3 model tej firmy (pierwszy VGA
mono)
dosc stary na benckach 700p+ i zlego slowa na monitory Samsunga nie powiem

Co do LG sie nie wypowiadam
... poczawszy od pierwszego flatrona
o mocno wklesnietym obrazie ale to niektorych wlasnie "rajcuje"

Ogolnie monitorow roznych marek w firmie mam ok 80 i moge
z czystym sumieniem polecac Samsunga

Pozdrawiam
Waldeusz