Re: chlopaki pomocy !

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 00:06:17 MET

"AnkaS." <magik24_ok_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Odrobilam lekcje i znalazlam monitor
> philips 107p20
> Co o nim sadzicie ?
> Powiedziano mi ze ma lepsze pasmo przenoszenia
> niz konkurencja (235 MHz).
> np. iiyama tylko 160MHz

Im wyzsze pasmo przenoszenia sygnalu, tym obraz ma wieksza
ostrosc, lepsze kolory no i wogle jest super, ale bardzo duze znaczenie
tez jakosc zastosowanej elektroniki sterującej monitora. Monitory np
iiyama - mimo nizszych wartosci pasma przenoszenia charakteryzuja sie
bardzo wysoka jakoscia wyswietlanego obrazu, co zawdzieczaja własnie
bardzo dobrej elektronice. Tak wiec nie tylko pasmo przenoszenia
sie liczy.

A co do philipsow to ladnie wygladaja no isa krotkie :-)
Najlepiej to wez takiego philipsa, postaw kolo iiyamy, samsunga
oraz lg i co tam jeszcze bedziesz mial pod reka w tej sumie z 17"
prownaj obraz w noki i nec monitor test. Zwroc uwage na geometrie
na zbierznosc kolorow, na ostrosc kolorow w wysokich rozdzielczosciach
oraz ogulnie na kolory, ile maja hercow w 1024x768 (za taka sume
monitory powinny miec te 120Hz) zwroc uwage na czytelnosc czcionki
w trybie textowym. Oczywiscie niech to bedzie na jakiejs dobrej karcie
graficznej elsa, asus, ati no ewentualnie matrox, a nie na jakims prolinku.
Wazna jest awaryjnosc oraz serwis philips niestety nie jest w czolowce,
za to samsung oraz iiyama sa :-)

> Uslyszalam rowniez, zeby trzymac sie z daleka
> od LG i Samsunga, a szkoda bo to LG prezentuje sie
> naprawde ladnie.

Od LG to jeszcze moge zrozumiec bo mozna czasem kiepso trafic
ale jesli chodzi o Samsunga to bzdura. Proponuje z dystansem
podchodzic do swojego informatora.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!