Re: K7S5A

Autor: Lem (lem_at_poczta.fm)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 22:40:24 MET

Użytkownik <debe1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Niestety problemem jest twoj modem. Masz z pewnoscia modem na chipie
Motoroli,
> a te nie dzialaja poprawnie z ECS K7S5A. Zmien modem na jakis z innym
chipem
> np. Conexant i problemy znikna!

Mialem podobny problem z winme ecsk7s5a i pentagran omen.
Po ciezkich bojach zmienilem system na winxp eng i problemy z internetem
prawie calkowicie sie skonczyly, ale przestala dzialac karta TV. Ostatnio
zmienilem sys na winxp pl, ale za porada grupowicza sys zainstalowalem bez
dodatkowych kart. Karty wkladalem osobno, potem instalacja, restart i
dopiero nastepna. Teraz wszystko dziala jak nalezy i chyba to jest metoda na
ta plyte.
Zycze powodzenia w bojach.