Re: Jaki program TYLKO do nagrywania CD AUDIO stosowac??

Autor: Kecaj (jz3944_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 19:23:03 MET

Użytkownik "Egghead" <WYTNIJ.egghead_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> dobrego
> dochodze do 6
> mam
> czysciutko
> 24x)??Doradzcie mi
>
> Spróbuj ograniczyć prędkośćekstrakcji audio. Być może używasz jakiegoś
> kiepskiego czytnika (np. Samsung 32x) - czytaj wtedy z nagrywarki.
> Prędkośćzapisu nie ma dużego znaczenia, o ile nośnik jest do tego
> przystosowany. Dla trwałości zapisu możesz ograniczyć do x8.
> Pozdrawiam
> Egghead

Ja rowniez mam dokladnie identyczny problem, chociaz wystepuje on nie za
czesto. Zauwazylem, ze trzaski takie wystepuja, jak nagrywam nie z
oryginalnej plytki, ale kopii (mimo ze kopia,jest ok' i nie slychac na niej
zadnych trzaskow). Praktycznie nie wystepuje to u mnie jak nagrywam z
dobrej, oryginalnej plytki. Nagrywarka moja to TEAC58E 8x8x32, natomiast
czytnik to LG52x, a uzywam WinOncd 3.7 (ponadto duron 800 i 256 Mb RAM) .
I jeszcze jedno próby ograniczenia nagrywania do predkosci x1 nic na to nie
pomagają.

Pozdr.
Kecaj