Re: POMOCY !!! - mam wirusa ASBV

Autor: Mario (vze29c8t_at_verizon.net)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 22:21:52 MET

"sochapaul" <sochapaul_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Zlapalem takie gowno i nieumiem sie go pozbyc. Skurwi.... rezyduje w
> sektorach startowych lub tablicy partycji (lecz to nie sadze bo na wielu
HDD
> mam to samo)
> Jesli ktos z szanownych grupowiczow moze pomoc moja wdziecznosc bedzie nie
> do opisania.
>
> pozdrawiam
> paulsocha
>
> P.S. Jesli mozna to PILNIE.
Zdabadz dyskietki startowe programow Antywirusowych (np. Norton Antivirus)
Norton rescue Disk (lub cos w tym stylu) zrestartuj kompa i niech odpali z
dyskietki, program antywirusowy na dyskietce powinien go wypie...c
(przynajmniej mnie sie udalo), aha pamietaj zeby utworzone dykietki rescue
byly z najnowsza baza wirusow.
Pozdrowiam
Szczesliwego Nowego Roku (bez wirusow)
Mario