tuner c.d. - kupiony

Autor: eMGieB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 21:17:56 MET

Hi!

Kupilem sobie PixelView PlayTV Pak II... Skusila mnie kamerka i
mikrofon oraz przytsepna cena (330). Borg pod WinXp wywala BSODy po
godzinie mniej wiecej.. ostatni BSOD byl taki milusi ze rozpieprzyl
totaleni Xpka... Sterow Prolinka nie bylo, ukazaly sie 3 dni temua
wczoraj zostaly prawdilowo podlinkowane (wczesniej bylyz bledem).
Oczywiscie nic to nie dalo - oprogramiowanie pixla jest beznadziejnie
nieergonomiczne... Co poza tym ? Dzwieku niet, obsluga pilota
niewyjasniona... Windows Milennium... dzwieku niet, pilot to smao..
zapewne moj blad.. odbior tk smao jak pod XP - ziarnisty a przy
gwaltowniejszych zmianach ujec poziome wku*** linie. Jednym slowem
firmi Prolink dziekuje serdecznie. Jade w tygodniu sprobowac oddac ten
zlom i kupic albo Avera albo LifeView... BTW Borg Remote jest zabawny
- nie ma predefiniowanych zadnych ustawien a ja mam lepsze rzeczy do
roboty ni pisanie skryptow do pilota.

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. Honorowym