zegar systemowy

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 21:19:32 MET

Gdzie do ciężkiej Anielki przechowywane są dane zegara? Pracuję przez kilka
godzin i zegar cały czas wskazuje właściwy czas. Nagle ni gruchy ni z
pietruchy zegar zaczyna się spóźniać o ponad godzinę (data się zgadza)
Podejrzenie: bateria! Wymieniam baterię i czas wraca do normy - bez
jakiejkolwiek regulacji!!! To znaczy że co? że pamięć jest w baterii? .
Przed chwilą przestawił się znowu o ponad godzinę. Wyłączyłem kompa i
włączyłem ponownie. Czas - jak widać- , sam się "naprawił"
Przysięgam, że to co dotychczas wypiłem nie tłumaczy tego co wyprawia mój
komputer! Na klawiaturę też mi się nic nie wylało.

Pozdrowienia
Roman K.