Re: KT266A

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 22:05:44 MET

Pawel zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Czy roznica pomiedzy plytami (w cenie prawie dwukrotna) Asus
> A7V266-E Via KT266A i Gigabyte GA-7VTXE przenosi sie takze na
> wydajnosc?

Zazwyczaj marginalnie. Zreszta ASUSy bardzo czesto wygrywaja minimalnie w benchmarkach
przez defaultowe "podkrecanie" procesora o kilka MHZ (ot np na K7M 600 MHz zmienia sie
cudownie w 605, a na A7V133 z 933 robi sie 940 MHZ) - niby nic ale zawsze w benchmarkach
potem pokazuje ze w quake ]I[ bylo 194,7 klatki/sek zamiast 193,9 ;)))))

Generalnie placisz za firme - ASUS jako jedyny w moich oczach nie zaliczyl zadnej powaznej
wpadki ;) Zazwyczaj im bardziej znany i renomowany producent tym szybciej beda nowe biosy np
z obsluga nowych prockow i teoretycznie lepsza niezawodnosc. Aczkolwiek mialem stycznosc z
kilkoma produktami Gigabyte'a i nie moge narzekac - BIOSy zawsze byly, nie widzialem jakis
wpadek z jakoscia a la ECS. Czy oplaca sie doplacac 300 PLN za to ze to Asus - przemysl sam
nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Niektorzy nie uznaja niczego oprocz Asusa czy Abita i takim
nigdy nie powiesz ze mozna kupic produkt 300 PLN tanszy a niektorzy viceversa ;)

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--