Re: "lutowanie" procka

Autor: sofu (sofu_at_kki.net.pl)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 13:01:08 MET

W karcie graficznej lutowalem kiedys 3 lub 4 lezace obok siebie
wyprowadzenia. Musialem malenkim wiertlem odslonic kawalek wyprowadzen
zalanych plastikiem. Udalo mi sie przylutowac cyna malenkie druciki, ktore
polutowalem w odpowiednich miejscach na plytce.
Po tym to wszystko pokrylem zywica epoksydowa, aby wzmocnic calosc.
Karta dziala bez problemow.
Uwazam, ze jest to niezla zabawa zawsze z duza niewiadoma. Zlotnik mimo
wprawy rozporzadza raczej palnikiem, ktorym moze skutecznie procka spalic.

--
Janusz sofu_at_kki.net.pl

=======