Re: uszkodzony dysk???

Autor: Pet (agrip_at_polbox.com)
Data: Mon 31 Dec 2001 - 09:24:42 MET

On Mon, 31 Dec 2001 00:49:04 -0000, "lapap" <lapap_at_wp.pl> wrote:

>segate 1,7gb . Bios go widzi ale system dos i win juz nie. próbowałem na
>kilku kmputerach. Czy można jakoś go przywrócic do życia?Czy to już koniec
>dysku

Najpierw fdisk. Zobacz co sie dzieje. Czy sa jakies partycje. Jezeli
nie ma to sprobuj zalozyc. Jezeli sa a nie masz danych, ktore chcesz
zachowac to skasuj wszystkie, zaloz od nowa, restart i format.
Pamietaj ze po zalozeniu partycji i restarcie dysk juz powinien byc
widziany w dos ale nie bedziesz mial dostepu przed formatowaniem.
Wszystko rob w DOS.

pozdr
Pet