Re: Czy Celka II można po prostu ustawic na FSB 133?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 23:48:55 MET

"tzd" <tzd_at_interia.pl> wrote in message news:a0o1h6$ma5$1_at_news.onet.pl...

> Istnieje cos takiego jak nazwa potoczna. Czyz nie?

Zgadza sie :-)
Nie widziales smiala na koncu ;-)

> za celerona2 przyjelo sie uznawac celerona na jadrze jakimstam,
> oryginalnie fabrycznie puszczanego na FSB 100Mhz zamiast
> dotychczasowego 66 Mhz.

Hehe...
Raczej celerony na jadrze coppermiana, a te od 533A do 767 byly
na FSB 66MHz :-)
Nazwe CeleronII mozna spotkac nawet w fachowych serwisach
hardwerowych co nie zmienia faktu, ze jest to okreslenie nieprawidlowe i
Intel nie przyznaje sie do takiego produktu :-)

> My? ja widze w topicu :
> po pierwsze : celeron II (aby uniknac kolejnych komenatarzy spiesze z
> wyjasnieniem ze slowo Celek odczytalem jako celeron )

Wydaje mi sie, ze odczytales prawidlowo, przynajmniej ja to tez tak
interpretuje.

> a wiec ... jakos nie przyczepiles sie tego, tylko jakos wybrales sobie
> mnie za cel swojej wnikliwosci (ciekawe dlaczego ;-)

Zwykly przypadek, zero uprzedzen, czysty profesjonalizm ;-)
Nie jestes pierwszy, do ktorego o to sie przyczepilem.
Na domiar zlego moj pokuj robi teraz za magazyn napoi sylwestrowych,
a ja nie noge nic ruszyc :-( wiec moje czepialstwo osiagnelo dzisiaj jest
dosc
duze natezenie o czym mogl sie przekonac juz jeden uzytkownik usenetu, a
drugi przekona sie jak otworzy skrzynke (kara za spam hehe ;-)

> po drugie : w temacie nie ma mowy o cestotliwosci samego procesora a tylko
> FSB, pomijam pierwszy post autora topicu, w ktorym jako przyklad jest
tylko
> podane "ja mam celerona 900..."

I w tym momencie moj genialny umysl skupil sie na posiadanym przez autora
Celeronie (potocznie zwany celek badz bardziej egzotyczne baleron) 900MHz
na jadrze coppermiana (potocznie zwany celeronII/2 bardz celekII/2).
Zalozylm, ze skoro autor ma C900MHz to go nie bedzie interesowal.
Choc oczywiscie moglem sie rozpisac, ze to czy celeron na jadrze coppermiana
(potocznie zwany celeronII/2) zalezy od steppingu oraz mnoznika. Ale
nie uznalem tego za potrzebne wiec nie umiescilem tego w mojej odowiedzi na
jego post. Zreszta teraz jest to nieistotne bo zapewne przeczyta caly
watek i sie dowie wielu ciekawych zeczy :-)

> Tak wiec jak juz wczesniej postulowalem - troche mniej czepialstwa zycze.

Zieff.....
:>>

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!