Re: Czy Celka II można po prostu ustawic na FSB 133?

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 22:41:14 MET

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Nie ma czegos takiego jak C2 sa tylko celerony na roznych jadrach ;-)

Istnieje cos takiego jak nazwa potoczna. Czyz nie? za celerona2 przyjelo sie
uznawac celerona na jadrze jakimstam, oryginalnie fabrycznie puszczanego na
FSB 100Mhz zamiast dotychczasowego 66 Mhz.

Wyjasnilem juz geneze mojego okreslenia "c2" tak wiec...

> No tak tylko my tu mowiumy o C900, ktory nie kreci sie tak dobrze
> jak C800 :-)

My? ja widze w topicu :
po pierwsze : celeron II (aby uniknac kolejnych komenatarzy spiesze z
wyjasnieniem ze slowo Celek odczytalem jako celeron ) a wiec ... jakos nie
przyczepiles sie tego, tylko jakos wybrales sobie mnie za cel swojej
wnikliwosci (ciekawe dlaczego ;-)

po drugie : w temacie nie ma mowy o cestotliwosci samego procesora a tylko
FSB, pomijam pierwszy post autora topicu, w ktorym jako przyklad jest tylko
podane "ja mam celerona 900..."

Tak wiec jak juz wczesniej postulowalem - troche mniej czepialstwa zycze.

Pozdrawiam
T.