Re: jakj podpi±æ hdd +cd-rw + cd-rom??

Autor: Piotrwarez (piotrwarez_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 19:31:24 MET

Na piewszy kanal HDD master. Na drugi kana³ CD-RW master i CD-ROM slave.
Pamietaj o odpowiednim dobraniu kabla np. ATA100 dla dysku (jesli to
obsluguje), czy ATA33 dla sidziakow, choc mozesz zapiac na lepszy i bedzie
hodzic. Dobrze przezworkuj sprzet i sprawdz jak jest widziany w biosie.
Jesli to nowa plyta to no problem, jesli stara czeka update biosu

U¿ytkownik "Kokodil" <kokodil_at_wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci