Z magnetowidu na komputer.

Autor: amib (amib_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 16:24:34 MET

Kiedyś nagrałem z komputera na magnetowid videoclip. Przy nagrywaniu
połączyłem "line out" SB 128 ( poprzez przejściówkę otrzymaną z kartą
graficzną posiadającą tv-out) z gniazdem "euro" magnetowidu. Teraz chcę
zgrać ścieżkę muzyczną na dysk komputera. Przez ten sam kabel połączyłem się
z "line in" karty muzycznej, we właściwościach audio wybrałem narywanie
"line in" (nie wyciszałem we własciwościach odtwarzania), lecz do komputera
nie dociera żaden dźwięk. Czy należy to połączyć inaczej, czy istnieje
odpowiednia przejściówka (jaka)?
Pozdrawiam, Andrzej.