Re: odswiezanie w LCD

Autor: FastViper (fastviper_at_pld.org.pl)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 17:26:16 MET

Wonder, you wrote:

> W monitorach LCD odświeżanie może być niższe niż
> w CRT. W LCD 60Hz migocze mniej niż 85Hz w CRT.
> Związane jest to z dłuższym "świeceniem" pixela
> w LCD (chyba;)).
> Oczy męczą się trochę mniej, ale obraz jest jednak
> trochę gorszy w LCD.

Bardzo proszę innych o potwierdzenie tej informacji...
Do tej pory myślałem, że LCD kuppuje się po to, żeby nie męczyć
wzroku i że tam generalnie nie ma czegoś takiego jak odświerzanie..
Oświećcie mnie proszę..

--
      [Marcin Wojtczuk] -- http://www.fastviper.hg.pl
       \|/ Wesołych Świąt, pogody ducha i gwiazdki