Re: Mysz radiowa...kupic czy nie?

Autor: JanuszHor (hojanopl_at_polbox.com)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 19:25:33 MET

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "tnovac" <tnovacq_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> mam model *-25 dziala ok !

    to zależy co robisz i do czego ma to służyć ,z mojego punktu widzenia to
kolejny bajer,jak masz pieniądze wydaj na pamięć ,katę grafiki lub dobry
dysk lub monitor .
    Tłumaczyłem to kiedyś koledze ale nie posłuchał i kupił taką bajerandzką
klawiaturę za 450Z ł no i po dwóch tygodnia klawiatura spadła na podłoge a
na nią rozlała się szklanaka herbaty no jak muślisz teraz mnie posłuchał i
kupił klawiaturę za 40 zł i świetnie na niej pracuje
JanuszHor