Cooler padl i komp zdechl

Autor: KoVaL (koval_at_poczta.fm)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 13:56:34 MET

Padl mi cooler pod procek (AMD 850), wiec zapodalem nowy,
 nawet dwa razy wiekszy.
I jakiez bylo moje zdziwienie gdy po jego zalozeniu na procesor
komp w ogole nie pracuje.Czy mozliwie jest by stary cooler nie
chlodzac czas jakis ,czego nie zauwazylem nawet przez kilka dni
do czasu gdy zaczelo sie wszystko wieszac, mogl uszkodzic
procesor lub nawet plyte glowna? Wazna informacja ze nawet BIOS
sie w ogole nie wlacza.Ale za to nowy cooler kreci sie jak
nalezy.Co oznacza ze chociaz on dziala;)))
Czekam na jakies solucje.Moze ktos zetknal sie juz z podobnym
problemem.
Pozdrawiam
KoVaL

--