Re: Athlon XP i 1 GB ramu !!!!!!!!!!

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 29 Dec 2001 - 12:28:27 MET

Użytkownik J_at_cek <jkachel_at_sl.home.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a0fpaq$io0$1_at_news.tpi.pl...

> Moze bylo OK, ale system widzial tylko 512 MB.

Bzdura.
Jeżeli masz powyżej 512MB ramu w kompie to wysiada dynamiczny
moduł vcache odpowiedzialny za cache'owanie dysków.
Dlatego trzeba ograniczyć jego wielkość w pliku system.ini
właśnie żeby nie przekraczał tej wielkości. (najlepiej jednak do 32-64MB)
np. sekcja [vcache]
maxfilecache=32768

Inną jest kwestia max. ile dimm'ów stabilnie jest w stanie
obsłużyć dana płyta. (np. na ECS nie warto nawet próbować
obsadzać wszystkich slotów bo mogą być częste zwisy)

PeJot