nowy komp - jaka płyta główna ze zintegrowaną muzyką i ewent. muzyką oraz monitor

Autor: Lech (lechl_at_poczta.fm)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 20:56:32 MET

Cześć!

Jutro mam doradzać koleżance przy zakupie nowego kompa. Będzie służył prawie
wyłącznie do zastosowań biurowych. Ostatnio nie śledzę nowości sprzętowych i
chciałbym prosić Was o radę, jaką wybrać płytę główną, w dwóch wariantach:
pod Celerona i pod Durona, ze zintegrowaną muzyką i grafiką (jeśli jest coś
w miarę dobrego i bezproblemowego). A jeśli bez grafiki, to jaką kartę
kupić? Co jest lepsze: GeForce MX 400 czy ATI Radeon 32MB DDR? Dziewczyna
jest zielona w komputerach, dlatego zależy mi na tym, żeby całość chodziła
bez problemu. I płyta powinna być taka, żeby chodził na niej program
speedfan do regulacji obrotow wentylatora. Co polecacie z w miare tanich
monitorw 17 i 19 cali?

Pozdrawiam,
Lech