Re: Nowa Partycja

Autor: JanuszHor (hojanopl_at_polbox.com)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 19:08:05 MET

Użytkownik "arnaert" <arnaert_at_hoga.pl> napisał w wiadomości
> Przeprowadzilem scandiskiem gruntowny test. (wczesniej zdefragmentowalem
> dysk) Test trwal 12 i pol godziny. Bledow nie wykryto. Mam dysk Seagate
> Medalist 40GB U-DMA 100. Komp powinien być chyba szybki: Athlon 1000 MHz,
> 256 RAM. Dlaczego to tyle trwalo? Czy cos jest nie tak?

pełny test lub jak go nazywasz gruntowny to kontrola wszyskich plików ich
rozmieszczenia na dysku ,wszystkich błędów i ich naprawianie i co
nakważniejsz kontrola powierzchni dysku i nic podejrzanego narazie nie
widdzę.Teraz musisz zrobić defragmentację dysku tak by pliki odpowiednio
poustawić.Radzę również to zrobić narzędziami z windows ME .Jeszce jedno nie
używaj Nortona 2000 bo on źle działa pod ME
Jeżeli masz pytania napisz na priv
JanuszHor