Re: plyta glowna pod Athlona

Autor: meesser_at_interia.pl
Data: Fri 28 Dec 2001 - 16:12:25 MET

> Czy ktoś mógłby polecić mi w miarę dobrą płytę główną pod Athlona 1,2
> MHz? Nie musi być super wymaksowana ani nastawiona na podkręcanie, po prostu
> chciałbym, żeby chodziła całkowicie bezproblemowo i oczywiście nie była zbyt
> droga. Pytam dlatego, że ostatnio już dwukrotnie zetknąłem się z przypadkiem
> włożenia jakiejś taniej płyty pod Athlona i niekończących się problemów
> wynikających z tego. Z góry dzięki za info, pozdrawiam
>
> Guhru
> guhru_at_wp.pl

   Polecam Ci z tanszych Solteka SL 75 Kav. Uzywam jej z A1200 i nie mam
problemow. Wszystkie peryferia instaluja sie bez jakniecia. Jezeli chcesz miec
cos bardziej wyrafinowanego to Soltek na kt266a tez jest b.dobry. nie kupuj Ecs-
ow. Moi znajomi maja z nimi problemy.

                        pzdr Tomek W.<meesser_at_interia.pl>