plyta glowna pod Athlona

Autor: Guhru (guhru_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 20:06:11 MET

6! Czy ktoś mógłby polecić mi w miarę dobrą płytę główną pod Athlona 1,2
MHz? Nie musi być super wymaksowana ani nastawiona na podkręcanie, po prostu
chciałbym, żeby chodziła całkowicie bezproblemowo i oczywiście nie była zbyt
droga. Pytam dlatego, że ostatnio już dwukrotnie zetknąłem się z przypadkiem
włożenia jakiejś taniej płyty pod Athlona i niekończących się problemów
wynikających z tego. Z góry dzięki za info, pozdrawiam

Guhru
guhru_at_wp.pl