Re: bios w compaqu - pomocy !

Autor: WielkoDuch (wielkoduch_at_go2.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 12:38:40 MET

: Mam starego compaqa deskpro 166mmx, niestety otrzymałem go ze
sformatowanym
: dyskiem i podobno bios ma się w nim znajdować na NON-DOS partycji, której
: mnie brak (tak wyczytałem w FAQ na stronie compaqa) Nie skutkuje F10 i
: podobno potrzebuję dyskietek startowych, tworzących takową partycję wraz z
: odpowiednią zawartością. Bardzo bym chciał pogrzebać w biosie :)
: Jeśli ktos ma takowe materiały, to proszę o przysłanie mailem lub podanie
: linku.
:

http://www.compaq.com/support/files/

Poszukaj swojego typu/modelu. Plik z działu: ROMPaqs and System Software .
Z wybranego pliku zrobisz sobie dyskietki startowe. Reszta na ekranie :))

Pozdrowionka
WielkoDuch