bios w compaqu - pomocy !

Autor: P.J. (pjechna_at_cel.com.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 12:01:20 MET

Mam starego compaqa deskpro 166mmx, niestety otrzymałem go ze sformatowanym
dyskiem i podobno bios ma się w nim znajdować na NON-DOS partycji, której u
mnie brak (tak wyczytałem w FAQ na stronie compaqa) Nie skutkuje F10 i
podobno potrzebuję dyskietek startowych, tworzących takową partycję wraz z
odpowiednią zawartością. Bardzo bym chciał pogrzebać w biosie :)
Jeśli ktos ma takowe materiały, to proszę o przysłanie mailem lub podanie
linku.

    Pozdrowienia !
                                Piotrek