Re: === BARRACUDA IV ====

Autor: melon (element_at_icpnet.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 10:49:23 MET

"GG" <grzegorz.grzemba_at_tpg.pl> wrote in message
> Nie kupuj barakudy. Z doswiadczenia wiem, ze czas polrozpadu tych dyskow
> przy pracy non-stop wynosi ok 4 miesiecy. Kup lepiej IBM'a przynajmniej
masz
> gwarancje, ze bedzie chodzil bezawaryjnie kilka lat. Co do predkosci,
> roznica jest minimalna i ibm bez problemu dziala w raid'zie.

Bzdura, mam Baracude Cheetecha na SCSI - potężnie był obciążany trzy lata
wydajnej bezawaryjnej współpracy. Teraz Baracuda IV, działa znakomicie -
szybko i cicho.
IBM miałem dwa oba padły, jeden po miesiącu, drugi po dwóch latach - nie
były to te z węgierskiej serii.
Kumplowi IBM w raidzie wysypały sie oba w odstępie kilkudniowym po ok. dwóch
latach używania.
Na dyski jak i na inne sprzęta nie ma reguły.

Odpowiadaj pod cytatem i tnij cytaty.

pozdrówka