Re: Glupie pytanie: kolejnosc napedow

Autor: Egghead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 10:29:43 MET

> Ja wiem... wymyslilem, tak, ze czesciej uzywam CDROMa wiec on pojdzie
na
> gore :)

Nagrywarka mocniej się grzeje w czasie pracy - dobrze, żeby miała trochę
luzu u góry. Z kolei rzadziej się jej używa (no, może nie u piratów).
IMO jeżeli nie masz możliwości montażu "z przerwą" między CD a CD-RW, to
raczej bez znaczenia, a piraci powinni dać luz dla CD-RW. Ostatnio
oparzyłem się o Dysana po wypaleniu 1 (jednej) płytki.
Pozdrawiam
Egghead