Odp: ////// kierownica ///////

Autor: eresik (eresik_at_wp.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 09:35:08 MET

Ustaw w Opje gier w Panelu Sterowania "Dodaj" - "Niestandardowy" i zaznacz
"jest to konsola samochodu wyścigowego" i wpisz jakąś nazwe na dole po
lewo - też miałem ten problem, a teraz działa na wszystkich gierkach

Pozdrowionka i Szczęśliwego Nowego Goda !!!

Użytkownik krzycho <skrzys_at_packplast.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:27894-1009525326_at_213.17.161.2...