Re: Jaka karta z wyjsciem TV ?

Autor: mac_at_tygodnik.pl
Data: Fri 28 Dec 2001 - 09:42:52 MET

Jesli karta ma miec w miare dobre 3D i niezla jakosc zarowno na monitorze
jak i na wyjsciu TV, to polecam ATI RADEON 7000 DDR TV (cena okolo 370 zl)
lub tansza RADEON-VE MINT TV-OUT (okolo 230 zl).

Ja sam uzywam Matroxa G400Max i szczerze to z jakosci obrazu i
funkcjonalnosi wyjscia tv jestem tak zadowolony, ze absolutnie nie
przeszkadza mi to, ze wydajnosc 3D w tej karcie nie jest najwyzsza (choc
jesli masz teraz karte tnt2 M64 to matrox nie bedzie wolniejszy).

pozdrawiam
mac