Re: TV-Out a kabel...

Autor: Eathan (eathan_at_irc.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 08:45:34 MET

Użytkownik "Paweł Spychała" <spychala_at_man.poznan.pl> napisał w wiadomości
> Hej,
>
> Mam Geforce TI z TV-Outem, karta ma wyjscie S-Video, chip Chrontel.
> Poradzcie, z czego (w sensie z jakiego kabla) najlepiej zrobic przewod
> do TV

nie wiem jak Ci pomoc ale walcze z czyms podobny
mam kable SVIDEO -> Cinch - calosc ma jedyne 25 m

karta to Creative Geforce 3 + ViVo

niestety nic nie dziala i nie ma chyba sposobu by uruchomic wyjscie na takim
dlugim kablu
a doadm ze kupilem super kabel z bardzo dobrymi wtyczkami i rowniez to nic
nie pomoglo

--
Eathan
eathan_at_irc.pl