TV-Out a kabel...

Autor: Paweł Spychała (spychala_at_man.poznan.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 13:00:26 MET

Hej,

Mam Geforce TI z TV-Outem, karta ma wyjscie S-Video, chip Chrontel.
Poradzcie, z czego (w sensie z jakiego kabla) najlepiej zrobic przewod
do TV (nie chodzi mi o rozklad wyprowadzen na zlaczce S-Video, to jest
oczywiste, ale raczej o rade w doborze kabla, coby obraz byl bez zaklocen).
Kabel bedzie mial 8-10 m. Na razie proby z kablem AV "profesional"
(cztery zyly wspolny ekran, 0,90 PLN/m) daly kiepski efekt - dziwna
kaszka na ekranie w dwoch wolno przesuwajacych sie pasach. Troche
lepiej, ale nie idealnie jest z kablem dwie zyly w osobnych ekranach
(typowy tani kabel audio - 1,5 PLN/m).
Co uzyc do zmajstrowania takiego kabla - dwoch koncentrykow? Moze jakis
wzmacniacz jest potrzebny przy 8 metrach?
Poradzcie, moze ktos cos takiego przerabial?

Pozdrawiam
Pawel