Re: Eureka, bingo, etc

Autor: Alarmus (alarmus_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 07:59:09 MET

> Wrescie udalo mi sie uporac z problemem UDMA5 na moim kompie :DDD
> Ludzie patrzcie ktora jest godzina, jestem chyba po 5 reinstalacji systemu
> WinXP_pl_CORP.

Gratuluje sukcesu, 5 X instalowales system... podziwiam Twoja cierpliwosc !
Jakby bylo wiecej takich pracowitych na grupie i dzielili sie problemami i
odkryciami to jak wiele spraw by bylo rozwiazanych.
Pewnie servicepack pisany bylby w Polsce.

Pozdrawiam i zycze wszystki szczesliwego nowego (k)roku Alarmus