Eureka, bingo, etc

Autor: suChY (admin_at_UNDERwarez.prv.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 05:37:44 MET

Wrescie udalo mi sie uporac z problemem UDMA5 na moim kompie :DDD
Ludzie patrzcie ktora jest godzina, jestem chyba po 5 reinstalacji systemu
WinXP_pl_CORP.
Dla przypomnienia, mialem problem z kontrolerem ide/atapi, ktory za kazdym
razem ustawial sie na UDMA4, mimo ze plyta jak i hdd obsluguja UDMA100.
Problem ten rozwiazal odziwo zupelnie przypadkowo sciagniety przeze mnie
program o nazwie: Intel Application Accelerator.
Zaden Intel Ultra ATA Storage Driver nie pomagal, ani inne dziwne pomysly

Holy Graila mozecie sciagnac z tad:
ftp://aiedownload.intel.com/df-support/3050/a08/iaa112_multi.exe

pozdrawiam