Re: Pytanie ????!!!!!!

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 06:31:40 MET

On Thu, 27 Dec 2001 20:26:57 +0100, "KeFiR" <kefir00_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Witam.
>Mam jedno pytanie moze wyda wam sie to glupie.
>Z jaka predkoscia nalezy nagrywac AUDIO CD zeby normalnie chodzily na wiezy,
>czy jak nagram z predkoscia 16x to bedzie normalnie chodzilo ?
>Pozdrawiam.

to musisz sprawdzic metoda prob i bledow
np niektore starsze odtwarzacze sony maja problem z odtwarzaniem
dyskow nagranych szybciej niz 1x (w zaleznosci od jakosci plyty ktorej
uzywasz)
wiaze sie to chyba z jakoscia wypalenia dziurki i mozliwosciami
odczytu niektorych plyt przez starsze odtwarzacze
sam nie mam problemu nawet przy 24x na moim plextorze ale on ma
wbudowana kalibracje lasera w zaleznosci od jakosci nosnika i potrafi
automatycznie obnizyc szybkosc podczas nagrywania aby utrzymac jakosc
w moim poprzednim plexie 12x niektore plyty (calkowicie no name)
nagrane z maksymalna predkoscia nie byly czytane przez 8 letni
odtwarzacz sony chociaz podczas szybkiego przesluchiwania plyty bylo
slychac dzwiek - obnizenie predkosc nagrania do 8x pomagalo