Re: Plytki CD-RW

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 06:21:36 MET

On Fri, 28 Dec 2001 02:22:36 +0100, "KarolGT" <KarolGT_at_interia.pl>
wrote:

>Jak to jest z tymi plytami, kupilem sobie 2 plytki CD-RW firmy Dysan,
>nagralem kilka piosenek w formacie audio, i zadna wieza mi ich nie chce
>odczytac, a sprzet mam nawiutki, Panasonic AK-55, jest na to jakas rada,
>moze jakis inny program, format zapisu?
jezeli widzisz utwory w napedzie komputerowym to plyta jest ok ale
twoja wieza nie potrafi odczytywac dyskow cd-rw
sprobuj nagrac na specjalnych dyskach
cd-rw audio (for consumer recorders)
maja one warstwe odblaskowa innego typu i powinny byc widziane przez
twoja wieze
sprzet nowiutki ale nie kompatybilny :(