Re: kilka pytan przed kupnem sprzetu...

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 00:41:12 MET

On Wed, 26 Dec 2001 20:12:22 +0000 (UTC),
marcindaczkowski_at_NOSPAMtlen.pl (Marcin Daczkowski) wrote:

>Ge-Force 2MX-200 32MB RAM - poczatkowo miala byc to GF 2MX-400 64MB,
Nawet o tym nie mysl.

>powodowany koniecznoscia (finanse) zmenilem na tanszy o 100 zl model.
To nie jest az tak duzo. Poza tym nie kupuj MX400 64MB bo te dodatkowe
32 i tak nic nie daja - zaoszczedzisz troche.

>sie wyzszosc 400'tki. Czy warto w moim przypadku doplacac za nia 100zl.
IMHO stanowczo tak.
>Karte musze :) zmienic - stara to 1mb STB Vision [207]

>SB Live Pl. 5.1 OEM - tu akurat nie mam zastrzezen ani pytan - mimo to
>prosz o ew. sugestie - dodam tylko, ze nie planuje zakupu odrazu glosnikow
>- tymczasowo korzystam z bezprzewodowych sluchawek Philipsa (nie wiem czy
>to ma jakiekolwiek znaczenie, ale na sprzecie znam sie prawie wogole) [154]
Jesli rzeczywiscie potrzebujesz Live 5.1 - to kupuj.
A zwykly player nie wystarczy?

>Codgen 7002 BigTower ATX 300W - i przy obudowie wlasnie najwiecej sie
>wagiuje. Niedosc ze ma niegustowne drzwiczki (czy i jesli to jaki, istnieje
>model codgena bez nich?) to jeszcze ostatnie dyskusje na p.c.p... [215]
Codegenow jak mrowkow - czy rzeczywiscie potrzebujesz BT? Osobiscie
tego modelu bym nie polecal. Gleboko osadzona stacja dyskow co
skutecznie utrudnia wsuwanie dyskietek, srednie wykonanie. Juz predzej
kupil bym jakiegos MidiT.

>Jak rozumeim bede musial dokupic do tego jeszcze wentylator. Co
>sugerowalibyscie do tego Duron'a? Jakiego rzedu bylaby to kwota?
Spire 5T060B1H3R (50zl) - wydajny i da sie przy nim wytrzymac. Na
wszelki wypadek sprawdz wczesniej, czy wejdzie na plyte.

>Czy wymienione podzespoly nie beda sie 'gryzly' ze soba nawzajem i z tymi
[ciach]
Nie.

>Czy powyzsza konfiguracja bedzie dawala zadawaljace rezultaty jesli wazne
>jest dla mnie :
> * sprawne dzialanie programow tj : PhotoShop 5.0, Adobe GoLive,
Tak - choc wszystko zalezy co kto rozumie przez pojecie "zadowalajace"
- troche wiecej Ramu by sie przydalo.

> LightWave 3D 5.5, Opera 5 :), IE 6, Netscape 6
Tak - z tym, ze jak wyrzezbisz w LW jakies 500000polygonow to uwaga
jw.
> * w miare sprawne jednoczesna dzialanie kilku w/w programow.
Pamiec, pamiec......

> Najczesciej w zestawie : WinAmp + PhotoShop + Edit PLus :)) +
> + Opera + GoLive.. :)
> * plynne :) dekodowanie i odtwarzanie DivX w fullscreenie na 800x600.
O! Potrzebujesz pamieci :-)

Przy takim monitorze, jesli w najblizszej przyszlosci nie zamierzasz
zmienic na lepszy wystarczy cos mniej firmowego - Pixelview np.
Co do plyty to optowalbym za czyms na KT266A (SIS slabo wypada przy
FSB 100) - wsrod tanszych to chyba shuttle mogloby byc niezle.

Pozdro
GLide