Re: MSI

Autor: borsuk (jkomarnicki_at_pwpw.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 13:21:44 MET

Użytkownik "!PCet" <PCet_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Przed świętami odmłodziłem sobie troszkę komputer i kupiłem nową płytę
> procka. Wśród wielu płyt wybrałem MSI K7T266 PRO2. Płyta jest super i
chodzi
> stabilnie dopóki nie włączę tunera TV.

Ja rowniez mam problemy z ta plyta i tunerem Avermedia Phone. Mam zaklucony
obraz TV dwoma poziomymi liniami (tu mozna zobaczyc
http://www.astercity.net/~borsuk/tv/tv1.jpg ), na starej plycie wszystko
chodzilo bez problemow.
Na razie nie probowalem kopiowac z dysku na dysk przy wlaczonym tunerze,
wieczorem to przetestuje i napisze (teraz jestem w pracy)

Pozdrawiam
Borsuk