MSI

Autor: !PCet (PCet_at_interia.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 09:40:39 MET

    Witam.

    Przed świętami odmłodziłem sobie troszkę komputer i kupiłem nową płytę i
procka. Wśród wielu płyt wybrałem MSI K7T266 PRO2. Płyta jest super i chodzi
stabilnie dopóki nie włączę tunera TV. Podczas oglądania nie mogę nic
kopiować z dysku na dysk (momentalny zwis), tylko reset na obudowie pomaga.
Wymieniłem wszystkie elementy i ciągle jest tak samo. Konfliktów przerwań
nie ma.

    Może jest ktoś kto ma taką samą płytę i kartę TV?

Pozdrawiam. PCet