Re: kilka pytan przed kupnem sprzetu...

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 22:37:14 MET

cut

> Jestem otwarty na wszelkie sugestie zmian poszczegolnych podzespolow.
> Zamknac sie musze jednak w z gory przyjetej kwocie - dlatego w nawiasach
> kwadratowych ujalem ceny (z vat). Lacznie jest to 1350 zl + cena
> wentylatorow.

> Marcin Daczkowski

na razie jedyne uwagi jakie mi sie nasuwaja to:

jesli nie jestes graczem to zamiast Geforce MX 200 (totalna kupa) wez ATi
Radeon VE (jak dobrze poszukasz to jakies 250,00 PLN) o ma podobne
(slabe)osiagi w grach, a obraz w 2D o NIEBO lepszy od G. MX 200.

zamiast Durona 1GHz ,wez Athlona 1 GHZ , jest lepszy (nie ma
'wykazstrowanego cache'u L2) a zaplacisz nawet taniej
Duron 1000 MHZ 440,00 PLN
Athlon TB 1000 MHz 425,00 PLN

Robert P.