Re: Wady K7S5A a gwarancja?

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 17:12:46 MET

Użytkownik <s7a7k_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:69d6.0000109a.3c287506_at_newsgate.onet.pl...
> Witam wszyastkich w te urocze Swieta. Moze nie urocze, bo mam wiadome problemy
> z plyta glowna ECS K7S5A.

Napisz na grupę co się dzieje (+ dokładna konfiguracja), wiele osób ma tą płytę
Co kilkadziesiąt głów to nie jedna ;)

> Tak wiec
> wymienia czy nie? A jak nie beda chcieli to co zrobic zeby wymieniali?
[...]
Czasami zdarza się walnięty egzemplarz tej płyty,
możesz ich prosić właśnie z podobną motywacją o wymianę na inny.
A jak nie to poczekasz 21dni ...

PeJot