Wady K7S5A a gwarancja?

Autor: s7a7k_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 25 Dec 2001 - 13:45:58 MET


Witam wszyastkich w te urocze Swieta. Moze nie urocze, bo mam wiadome problemy
z plyta glowna ECS K7S5A. Mozna sie na ich temat wiecej dowiedziec na:
http://forum.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=4&t=003125
Tam jest wszystko wytlumaczone co i dlaczego. Dobra, czas zadac pytanie, ktore
jest skierowane do wlascicieli sklepow komputerowych. Czy sklep wymieni mi
plyte na dobrze dzialajacy egzemplarz? Wada lezy przeciez po stronie
producenta. Oczywiscie wlasciciel sklepu moze sie upierac, ze system chodzi
prawidlowo, ale co z tego ze aplikacje 3d nie? Po zmianie wszystkich
sterownikow, podzespolow i konfiguracji problem jest ten sam. Tak wiec
wymienia czy nie? A jak nie beda chcieli to co zrobic zeby wymieniali?
Pozrdowienia
RoBaL

-- 
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:38:57 MET DST