Re: P4 vs Athlon 1500 XP - ocena- INTEL - RULEZ

Autor: Egghead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 24 Dec 2001 - 22:23:16 MET

> PC Chips?! - oczywiście - te plyty znam jeszcze z czasow Pentium 200
MMX,
> sam taka mialem na chipsecie TX-PRO i bylem baaaaaaaaaaaaaardzo
zadowolony.
> a na ECS'y poprostu jestem uczulony - to nie chodzi tak jak np.
Soltek -
> chyba sie ze mna zgodzisz...

A w czym jest gorsze? Stailność - bez zarzutu, prędkość - zadowalająca,
cena - rewelacja. Wada - niewielkie możliwości podkręcania. A ECS K7S5A
dodatkowo jest bardzo szybka (choć dla kontrastu ECS P6BAT żałośnie
wolna - IMO z winy VIA693).
Zaś PcChips seria M729 i M726 - 1/3 była fabrycznie niesprawna, 1/3
padła w ciągu 2 lat.
M747 - nieznacznie lepiej.
Pozdrawiam
Egghead