Re: Jak sformatować dysk?

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Tue 25 Dec 2001 - 19:32:44 MET

Isk napisał(a):

> A dyskietka startowa jest? Moze byc od 98... po uruchomieniu kompa z
> dyskietki ( musi byc ustawiona w BIOSie opcja ) wpisac format c:

Jakaś tam jest ( nie wiem, co na niej jest, bo nie czyta) i po uruchomieniu w
trybie poleceń ( nawetw każdym trybie) i tak wyskakuje napis:" Uruchom z
polecenia interperatora poleceń np.WINDOWS/COMMAND.COM" .
Niestety, to polecenie też nie jest rozpoznawane ( bo już dużo plików z Win95,
z poziomu Nortona Comandera zostalo usuniętych).
Gdzie trzeba zanieść ten dysk, żeby go wyczyścili? ( do zera plików?)...Żeby
potem można było normalnie, na czystym dysku zainstalować Win98?
Pliiiiiz

--
Kaja