Re: Jak sformatować dysk?

Autor: Patryk Rosiński (RossMan_at_idea.net.pl)
Data: Tue 25 Dec 2001 - 15:44:41 MET

"wpisz polecenie np.Windows/Command.Com"...
oznacza że system przy bootowaniu nie może znaleźć interpretatora
poleceń (w tym wypadku jest to plik: command.com)
który pewnie usunęłaś.
Rozwiązanie: bardzo proste- musisz uruchomić kompa
z dyskietki startowej albo bootowalnego CD z Win98
i dopiero potem formatować.

Patryk Rosiński <RossMan_at_idea.net.pl>
GG: 938396; GSM: 502686797