Jak sformatować dysk?

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Tue 25 Dec 2001 - 15:05:20 MET

Nic się nie da zrobić z poziomu komputera...Za każdym razem pokazuje się
polecenie: "wpisz polecenie np.Windows/Command.Com"...Jest tylko to i
nic wiecej...Na to ani nic innego nie reaguje.
Ktoś z rodziny kupił sobie używany komputer, a na nim zainstalowany
Win95 oraz Norton Commander....Poniewaz sobie podogrywal jeszcze parę
innych stwarzających konflikty programików, to chciałam mu odinstalować
ten Win95 i Nortona, albo sformatować dysk oraz zainstalować Win98.
Komputer uruchamiał się z Nortona ( nie znam tego dziadostwa) i z jego
poziomu pliki ładnie się usuwały, ale nacisnęłam niepotrzebnie jakiś
klawisz i teraz klapa...Nie rozpoznaje nawet dyskietek, tylko informuje
o tym ( i tak niedobrym) poleceniu.
Czy taki dysk trzeba teraz wyjać i zanieść do kogoś, kto się zna na
formatowaniu/ czyszczeniu dysku przez jakiś kabel?
Sprawa bardzo pilna...Uprzejmie proszę o podpowiedzi.

--
Kaja