Re: Wielki problem, pomozcie prosze ....

Autor: \\\\\\raadaar/// (roztojek_at_interia.pl)
Data: Mon 24 Dec 2001 - 10:57:06 MET

> Pewnego jednak razu odpalam kompa, a tam, po teście pamięci (który
> niby zakończył się napisem OK) wyskakuje Memory Test Fail.

witam
mnie się wydaje że dwie drogi są wyjścia z tej sytuacji
-padła płyta
-zaśniedziały styki czyli weź ostre narzędzie np. nóż i zatakuj sloty pamięci tylko z wyczuciem i po uprzednim
przekonaniu się że nóż jest rozładowany elektrostatycznie i takie tam chyba wiesz o co chodzi,
miałem se serwerek do SDI na freesco stało mię się to samo ale u mnie nie widział wogóle pamięci
czyli biip biip biip i tak dalej ostro potraktowałm go nożem i pomogło
a jak płyta padnięta to zerknij na allegro, taką to za grosze kupisz, a może nawet lepszą ...
pozdrawiam
i życzę wesoły świąt BN i szczęśliwego NR

--
     RaaDaaR